Andre Rieu, în lacrimi în faţa clubului Colectiv

Andre Rieu bis

Compozitorul şi muzicianul Andre Rieu a venit astăzi la Bucureşti cu o aeronavă privată. Renumitul violonist a ajuns în jurul orei 16.30 în faţa clubului Colectiv, unde a păstrat un moment de reculegere pentru victimele tragediei care s-a întâmplat în urmă cu o săptămână. Artistul a stat aproape un sfert de oră printre oamenii care s-au aflat în faţa fostei fabrici Pionierul, a depus o coroană de flori, apoi a dat o declaraţie presei.

Andre Rieu nu a putut să-şi stăpânească lacrimile: „Îmi cer scuze, e foarte dificil” – au fost primele lui cuvinte. „Ştiţi, viaţa se compune din amintiri, iar românii mi-au oferit amintiri atât de plăcute în cele două săptămâni în care am fost aici…”.

„Când am auzit ce s-a întâmplat, m-am gândit să ajung aici şi să plâng alături de dumneavoastră. Singurul lucru pe care îl pot face, pe care pot să vi-l ofer, este muzica mea. Am înregistrat aceste frumoase concerte pe DVD, iar banii obţinuţi din vânzări vreau să îi donez familiilor victimelor”.

„Voi compune o melodie pentru ei”, a mai promis artistul. „Ce mesaj aş putea eu să transmit? Ce s-a întâmplat a fost groaznic. Toate gândurile mele se îndreaptă către voi”, a concluzionat artistul.

Lasă un răspuns

