Andre Rieu, un om-orchestră în toate sensurile

Andre Rieu4

Nu mai e nici o îndoială că până ajungi la Dumnezeu te mănâncă sfinţii! Cu câţiva ani în urmă am încercat, prin intermediari ce-i drept, să le propun unor mari şi foarte mari organizatori români de spectacole să-l aducă în România pe Andre Rieu. Dar, în binecunoscutul stil românesc, nu am primit nici un răspuns. Am urmărit sistematic calendarul oficial al artistului şi nu am putut să nu remarc numărul enorm de spectacole programate chiar şi cu câte un an înainte!

Am citit pe diverse forumuri nenumărate postări ale conaţionalilor care îşi exprimau dorinţa de a-l vedea şi la noi. La un moment dat chiar s-a făcut o petiţie online prin care fanii se pronunţau pentru un spectacol la Bucureşti. Am auzit enorm de mulţi iubitori de muzică – de la prieteni şi cunoştinţe până la vedete şi personalităţi – că şi-ar dori să-l asculte live. Unii n-au mai avut răbdare şi s-au dus să-l urmărească în străinătate. Într-un final am făcut acelaşi lucru: m-am hotărât să merg să-l văd într-o capitală europeană. Şi ce oraş putea fi mai potrivit decât Viena?

Andre Rieu1

Astfel, într-o vacanţă în Austria, pe lângă trei concerte rock, am fost şi la unul clasic, evident Andre Rieu. Evenimentul a avut loc în Stadthalle, la 16 februarie 2009, iar sala a fost arhiplină. Am scris atunci cu lux de amănunte despre spectacolul vienez în paginile ziarului la care lucram, în speranţa că cineva va aduce fenomenul Rieu şi la Bucureşti.

Dacă au fost mai-marii sau nu informaţi sau dacă nu au fost interesaţi, nu mai contează. Cert este că, în cele din urmă, Andre Rieu şi-a pus singur la punct strategia, a venit în România, şi-a făcut promovarea – simpla sa prezenţă la Bucureşti a fost cea mai bună reclamă – şi în vara aceasta va susţine alături de Johann Stauss Orchestra nu mai puţin de şase concerte la Bucureşti!

Andre Rieu2

Pentru primul spectacol biletele s-au vândut în numai trei ore, aceasta fiind cea mai rapidă vânzare a unui concert Andre Rieu înregistrat vreodată. Astfel, artistul va cânta în Piaţa Constituţiei la 6, 7, 11, 12, 13, 14 iunie 2015. Pe pagina oficială a artistului se găsesc toate detaliile despre spectacole, inclusiv pachete de cazare la hoteluri disponibile.

Lasă un răspuns

