Cum mi-a provocat Peter Tägtgren Pain… la propriu

Peter Tagtgren1

Singurul rockstar care m-a lăsat cu buza umflată a fost „extraterestrul metalului”. Dar nu puteam rata ocazia de a-i lua un interviu tocmai lui. Deci, Pain de-adevăratelea cu Peter Tägtgren.

Poate cel mai nebun show la care am participat vreodată s-a desfăşurat pe mare. Revista suedeză Close-Up organizează faimoasele festivaluri care au loc bordul navelor Silja Line. Vasul a plecat din Stockholm (Suedia) către Turku (Finlanda), traversând Marea Baltică. Colosul de nouă etaje, cu locuri de relaxare, cafenele, baruri, magazine, cinema, scene şi săli de spectacol, a fost gazda perfectă pentru un eveniment de vis: 24 de ore de metal pur suedez şi nu numai.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Din inspiratul line-up a făcut parte şi Pain, iar recitalul a fost fantastic. Însă eu am avut parte de „Pain” şi când au urmat cei de la Tiamat. Bunii lor prieteni l-au avut ca invitat special la final pe Peter, care a cântat alături de conaţionalii săi „Sleeping Beauty”. Mă aflam ca întotdeauna lângă scenă, iar în faţa noastră Peter Tägtgren, euforic, nu ştiu cum s-a dezechilibrat şi a nimerit cu capul exact în camera mea foto. N-am mai avut timp să mă feresc, iar colţul aparatului mi-a izbit dinţii.

A doua zi m-am prezentat la interviu cu buza crăpată şi i-am povestit lui Peter că am simţit Pain pe pielea mea. Mai precis că am plătit cu sânge îndrăzneala de a-i sta atât de aproape. În timp ce artistul nu ştia cum să se mai scuze, i-am spus că show-ul a meritat totul, iar plăcerea, dacă se poate spune aşa, e de partea mea.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De altfel, cel mai roşu ruj găsit prin bagaje a mascat mica rană. Dacă mai era nevoie, m-am convins definitiv că Pain lasă urme adânci pe unde trece: i-am făcut cadou artistului o sticlă de vin roşu, iar unul dintre membrii trupei s-a grăbit să o deschidă. Însă nu ştiu cum a sărit dopul, iar vinul roşu (mai mult negru la culoare) a stropit un perete de sus până jos.

Am mai stat de vorbă cu Peter Tägtgren şi cu alte ocazii şi de fiecare dată a fost extrem de amabil. La Blome, în Letonia, de exemplu, organizatorul festivalului ne-a dezvăluit că Peter avea o uşoară indispoziţie. Însă nici la interviu, nici pe scenă acest lucru nu s-a observat.

Peter Tagtgren 4

Nu mult timp după aceea, am vorbit din nou cu membrii Pain, tot “pe teren neutru”, mai precis la Viena. Proaspăt trezit din somn, după o noapte petrecută pe drum în autocarul de turneu, Michael Bohlin a avut o senzaţie de deja-vu când a dat cu ochii de noi: „I-am mai întâlnit undeva… dar oare în ce ţară?”, a exclamat chitaristul, după cum am aflat ulterior.

La Sibiu, de asemenea, Peter Tägtgren, Michael Bohlin şi David Wallin ne-au acordat un interviu într-un local din centrul vechi al oraşului, în care ne-au povestit despre viaţa de scenă, dar şi despre cea personală.

Peter Tagtgren2

Lasă un răspuns

