Drumurile noastre… jurnalistice

Eu şi soţul meu suntem ca-n sintagma consacrată – parteneri de viaţă şi de redacţii… concurente. În anii din urmă am lucrat împreună şi la actualul meu job, şi la actualul lui job, însă, de câţiva ani, drumurile noastre jurnalistice s-au despărţit. Totuşi, lucrul în echipă şi-a lăsat atât de adânc amprenta asupra noastră, încât, mergând împreună la evenimente, ne trezim deseori că scriem acelaşi titlu. Vrem amândoi să publicăm aceeaşi poză sau sintetizăm în şapou fix aceeaşi idee fără a ne consulta în prealabil. Aşa că aproape am ajuns în situaţia de-a avea secrete… profesionale!🙂
Iată cum povesteam, cu ceva vreme în urmă pe MySpace, despre concertul Moonspell/Turisas/Cradle of Filth care a avut loc la Cluj.
Ştiţi bancul ăla cu fraţii care vin la şcoală cu aceeaşi compunere, “Câinele meu”, şi spun că lucrările sunt identice fiindcă… au acelaşi câine? Eu şi soţul meu avem aceeaşi problemă/dilemă lucrând în echipă de familie și în acelaşi timp la ziare concurente: deci cine scrie partea cea mai interesantă a interviului – întrebarea întrebărilor pe care n-o putem rupe în două? Cine dă poza cea mai bună? Cine publică mesajul video? Aşa se face că şi de data asta am negociat la sânge: ţi-l dau pe Mathias, dar îmi laşi poza cu Fernando! Dacă îmi dai Moonspell, îţi las Cradle of Filth!! Îţi las ţie clipul, dar îmi dai declaraţiile. Și tot așa.
Mai nou, ce mă stresează e felu-n care mă fentează. Lucrând la online, are posibilitatea să-şi urce pe site ştirile şi să le publice înaintea mea.

Lasă un răspuns

