Despre materiale ce nu suportă amânare

Am aflat printr-o întâmplare deloc fericită despre existenţa unei fete şi de problemele sale de sănătate. Voia să strângă bani pentru o operaţie în Germania. “Pagina de Suflete” nu ţine de domeniul meu, dar am apelat totuşi, aşa cum facem cu toţii, la sfaturile domnului Condurățeanu. N-am apucat să mă gândesc cum să abordez subiectul, aveam toate motivele să cred că o operaţie la picior suportă o oarecare aşteptare…

Fără nici un avertisment, am primit un filmuleţ de pe youtube în care apărea poza ei şi-apoi textul “În memoria”. Nu înţeleg. Refuz să înţeleg. Cum “În memoria”??? Am aflat că a fost internată pentru o cu totul altă problemă medicală, s-au ivit nişte complicaţii la plămâni și… “nu mai este”. Nimeni n-a apucat să-şi ia la revedere, nimeni n-a apucat să-i ceară iertare. Nu ştiu ce să scriu, de mirare, de frustrare, de căinţă, de neputinţă. Doar că moartea nu așteaptă închiderea ediţiei. Şi că există materiale ce nu suportă amânare…

Lasă un răspuns

