De ce nu vreau să transmit de la Poarta Raiului

Multă lume l-a plâns pe Mile Cărpenişan. Chiar şi unii care nu ştiu cum arăta! În presă – conform clişeelor pentru artişti, cu “s-a dus să cânte la îngeri” sau “a jucat ultima piesă” – a apărut că “Mile transmite în direct de la Poarta Raiului”, potrivit ziariştilor.
De ce nu mi-ar plăcea, de exemplu, să se spună despre mine că “transmit în direct de la Poarta Raiului”? În primul rând că n-am cursuri de dicţie şi n-aş vrea să mă bâlbâi fix la Poarta Raiului, să mă dea ăştia la Cronica Cârcotaşilor. Deci “transmisiunea” e exclusă. Şi-n nici un caz în direct! Cel mult mi-ar plăcea să se zică “s-a dus să-i ia un interviu lui Freddie Mercury”. Că, dacă îl aleg pe Jim Morisson, deja cred că se schimbă poarta… Şi, nu în ultimul rând, nu cred că Raiul mi-ar da acreditare.
Rămâne cum am stabilit: nu vreau să fac reportaje în Rai, nu am de gând să dau ştiri despre sfinţi, nici nu intenţionez să scriu cronici despre imnurile de slavă ale îngerilor.

Un gând despre “De ce nu vreau să transmit de la Poarta Raiului

Lasă un răspuns

